yta eller djup, simma eller sjunka?

Det har faktiskt varit ett omtumlande lov. Mycket har bestämts och om 5 månader, lite drygt (om jag inte lyckas vara spontan och vågad för första ggn i mitt liv) kan något väldigt väldigt väldigt stort vara på gång.
Eller så blir det bara lite vanlig svensk vänskap. Who can tell?

Tänkte på det här med örhängen. Jag älskar örhängen, eller jag älskar smycken över huvudtaget.
Ändå är jag nog rätt trist när det kommer till att utsmycka mig.
Vanligtvis är det små pärlor eller bling, men jag älskar mina mellanstora silverringar.
Men det måste jag köpa nya, för de är 2 olika och båda är så fyllda av nickel och smuts att jag blöder när jag har dem.
Men dagen är fortfarande ung, kan hinna bli nya idag t.om

Annars vill jag ha massa nya också.
Såna här t.ex
image972
Från asos med kolibrir på. Skulle känna att jag hedrade världens bästa band med världens bästa sångare varje gång jag hade på mig dem, och så skulle jag nynna

"...and I sing like a hummingbird.
Oh, I forgot that hummingbirds don't sing.
It doesn't matter really 'cause you know what I mean"


Kommentarer
Postat av: :( kassi

helevete..
hittade puk-koden, men den går inte att rädda.
RIP~

2008-05-04 @ 16:47:45
Postat av: a.k

vi sörjer vår bortgågne

2008-05-04 @ 23:11:30
Postat av: käsiopeja

återuppstod på tredje dagen, gav upp igen 15.02
you might have received some weird text messages

2008-05-05 @ 17:36:10
Postat av: a.k

I did, ett "juo" fick jag:D

2008-05-05 @ 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0