Just waiting for daylight to come crawling in on me

Kvällen var jättemysig med film (morden i midsummer) med päronen innan jag cyklade iväg till Kassipasspingpong , där vi såg en bit på en asäcklig film som jag nu inte kommer ihåg namnet på.
Sen satt vi åoch bara filosoferade i flera timmar, med läskiga Svt-repriser i bakgrunden.
En vän ringde då och då och var allmänt jättesöt, annars var allt aslugnt.

Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa låt av världens bästa band.
Tänk om vi kunde fått biljetter till konserten K, jag vågar nästan inte tänka tanken!

Imorgon spenderas iaf förmiddagen tillsammans med Lipton hos mormor, skönt med lite normalitet (eller vad snackar jag om, mitt liv är väl bara normalt?). Sen får vi se om K är ledig så blir det kanske ännu en trevlig kväll med favoriten.


SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0