in times like these

Jag vet, det var säkert veckor sen jag skrev ett riktigt inlägg i den här bloggen.
Inte särskilt mycket som har hänt, men jag kan informera att jag fått magsår, såkallade blödande magsår.
Det är inte farligt i det här stadiet, mest läskigt och smärtsamt och jag har fått antibiotika - lär vara helt frisk inom 2 veckor.
Dock gör det så ont att jag tappar andan och ögonen tåras då och då, och jag har kräkts blod 3 ggr vilket är läskigare än vad det är allvarligt.

Jaja, nog om sånt.
Snart är det sommar hurrni!!
Jag är more thrilled than ever och ser så sjukt fram emot att spendera lata sommardagar och galna partykvällar med alla mina älsklingar!
Så nu till sommaren får jag helt enkelt skärpa mig med bloggen och allt sånt ;)

Lite härliga sommarkläder för att peppa mig ytterligare

Cute va? Massa färger, rosa, mönster och blandade stilar. Urban, browns och revolveclothing får vara mina ställen i sommar :P


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

de va la fina sommarkläder de där :) *peppar peppar*

2008-05-26 @ 01:08:52
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Dragana

Mm..riktigt gullig stil..

2008-05-26 @ 01:15:09
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Dragana

Svar: Tack så mycket. :)) Hehe, har bikini för det mesta jag med, men kände att i sommar får man faktiskt våga lite mer. :)) Ska ju inte utomlands så får göra det bästa av hemmavisstelsen.. :))

2008-05-26 @ 17:47:10
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Lovan

Har du fått magsår!! Det är ju hemskt!! Varför?
uch...får ta hand om dig i sommar!
kan inte ringa nu heller för jag har inga pengar på mobilen..
kramar

2008-05-27 @ 18:29:45
Postat av: kassi

och jag kan inte ringa... sumpade precis sista chansen på puk-koden o_O

2008-05-28 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0