Äventyret börjar här

Jag har förstått piken med de uteblivna kommentarerna på mina tidigare djupt personliga och filosofiska inlägg, och det är ok. Hur kul kan det vara att läsa sånt, men om ni verkligen är intresserade av att läsa den här bloggen är det de inläggen som är mest sanna, och representerar mig mest.
Varför skulle ni hellre vilja läsa ett inlägg om vilka skor jag tänker köpa till sommaren?
Tyvär, det finns det över 100.000 andra bloggare som kan skriva om, och om ni tycker det är viktigare än riktiga funderingar  och tankar så fine för mig. Den här bloggen är ändå inte till för er, den är min och till för de som bryr sig på riktigt.
image967

Nog galla över er.
Idag var jag och Sanna på Djurgården och sen kan man väl säga att vi gjorde en liten exkursion utmed röda linjen.
Hehe hehe, känner mig som en riktig fuling men alla känslor som kommer bubbla under de närmaste 5 mån gör mig förväntansfull. Fan va bäst det här kommer bli! 16 juni blir startskottet på något nytt.
Kan det inte bli rätt  intressant att se en ny vänskap skapas?
Lär ju bli ett minne för livet det här :D

We spend all day getting sober
Just hiding from daylight
Watching TV
We just look a lot better in the blue light
Well, you know I gotta get out
But I'm stuck so tight
Weighed by the chains that keep me...

Hangin' around this town on the corner
I been bummin' around this old town too long
I been hangin' around this town on the corner
I been bummin' around this old town for way too long

Kommentarer
Postat av: Clara

jag tycker de inläggen är jättevärda. men de är svåra att kommentera

åh vad nyfiken jag blev nu.

du, jag funderade lite på din kommentar, vad var det som va bra gjort? haha

2008-05-02 @ 19:41:35
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: käsio

hej söt
jag mailar och ringer under tiden jag inte har mobil, hehe
så var uppmärksam
puss

2008-05-02 @ 20:35:26
Postat av: Anonym

CC: Jag menade bara att Entouragegrejen var jävligt uppstyrd :)

Keso: Jag är alltid sugen på mail från dig

2008-05-03 @ 03:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0