nutid

Jag är trött och vill inte tillbaka till skolan.
Det är inte jag som hatar skolan, det är ärligt skolan som hatar mig. Det är ju inte jag som fuckar upp skolans liv, det är ju den som fuckar mitt. Sant?
Mormor är jättesjuk och jag ska till henne imorgon, kändes jobbigt i hjärtat när jag frågade henne "har du någon som tittar till dig då?" och hon svarade "nej, ingen".
Det är sånt som gör att jag inte vill bli gammal, eller framför allt inte ensam och gammal.
Det är som i "om en pojke" - you need backup.

Ja, så jag har inte gjort någonting vettigt idag, bara vrickat foten och det gör ont som helvete.
Om det inte är ngt bra på TV ikväll blir det filmkväll, kanske H.P
Imorgon får jag sätta mig och plugga lite, efter att jag varit hos mormor.

Har köpt nya skor, och en väska.
Det var väl det. Jag uppdaterar när jag är gladare.

måste muntra upp mig med lite GG - finns inget bättre sätt att få glada tankar i huvudet.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Clara

miss you.

2008-03-02 @ 19:55:59
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: kasi

vad gör jag uppe nu? förlänger tiden tills skolan börjar

2008-03-03 @ 02:59:50
Postat av: Linda

Vad snällt att du tittar till din mormor :)

2008-03-03 @ 08:25:36
URL: http://lke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0