no title

image918
Var ett litet tag sen nu.. men inte mycket har hänt.
Vi har haft vår konsert nu som gick bra och igår var Sanna här och vi hade astrevligt tycker jag. Satt uppe till typ halv 4 tills båda höll på att kollapsa av trötthet. Tog en promenad på morgonen och sen har jag mest varit hemma med hunden.
Det var så mysigt att tända lite mysljus och ha bra musik på och bara snacka.. var länge sen jag riktigt fick utlopp för någonting utan att det blir ett dystert samtal. Fattar ni?
Jag är iaf aspeppad efter igår och allt känns bra just nu:)

Okej, så Charlotte Perelli vann. Då har jag nämnt det.

Dag är det nästan precis 3 veckor tills min klass ska åka en vecka till Hamburg. Är sjukt taggad och det ska bli jättekul med lite frihet. Komma ifrån alla måsten ett litet tag.
Och innan dess är det påsklov - om 4 dagar!
Jag kommer ha jättemycket plugg att göra på påsken men det känns ändå ok för jag kan få hjälp av Lova som kommer hem, plus att det är mycket skönare att plugga hemma eller på bibliotek än i skolan för man kan avbryta och ta paus när man känner för det.

Men jag har ett ångestmoment att ta mig igenom på lovet - en hundutställning.
Jag vill inte egentligen, jag känner mig inte redo, men mamma trycker på så visst.
Får försöka se det som ngt kul bara, den är ju trots allt inofficiell.

För att förvåna er så ska jag inte se på GG ( då jag redan sett 3 avsnitt för 10000de gången idag :D) utan lägga mig och läsa lite, och försöka få tag på Max.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0