Nana-nana

Japp det är min favoritfras i min at the moment-favortilåt.
Counting Crows - A Long December.
Den äger.

Förövrigt då? Jag vet inte riktigt. Skolan går riktigt bra men ingen av de kurser jag ansökte om att få läsa i 3an blev godkända.
Så istället för Samhälle B och Svenska C så kommer jag läsa Engelska C och Psykologi A.
Känns ändå rätt spännande och Max kommer kunna hjälpa mig som fan med psyket. :D
Matten går skitbra och fysikprovet jag missade kommer jag inte behöva göra förrns efter alla senare prov vilket kommer göra det mycket enklare att skriva bra på det. :D Varför flyter det just nu?

image911
In a bullet-proof vest, with the windows all closed. I'll be doing my best. I'll se you soon.
In a telescope lens, and when all you want is friends. I'll se you soon.
You lost your trust. Don't loose your trust.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Clara

vad duktig du är! jag har inte räknat någon matte alls, jag inbillar mig att jag är sjuk.
vilka kurser fick du då?

2008-03-06 @ 18:13:12
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Clara

okej det stod där. förlåt. nej, måste jag läsa svenska c ensam?

2008-03-06 @ 18:48:55
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Jennifer

Kul att det går bra för dig och skit för mig!
Suckelisuck!

2008-03-07 @ 01:03:48
Postat av: your one and only sicko

palvish. vill du ses? vill du viga hela din helg åt att klaga på saker med mig?
nej, men vill du ses?

2008-03-07 @ 17:51:23
Postat av: a.k

KLART ATT JAG VIGER MIN HELG ÅT DIG! DET VILL JAG ALLTID!

2008-03-07 @ 20:13:41
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0