Happy Birthday to me!

image917
Idag, precis idag fyller den här bloggen 2 år!

Är ni inte stolta? Det är jag.
Innan den fanns fanns den i dagboksupplaga på playahead och under en längre tid var den bara ett enda stort internskämt bland mina vänner. Men tiden har gått och jag och min blogg har utvecklats. Ni som följt mig har fått följa mig genom breakups och olycklig kärlek, början av gymnasiet och långa sommarlov.
Ändå känns det bara som startsträckan. Det känns fortfarande som att det är den här sommarn allt kommer sätta fart, och ni som varit mig trogna kommer få lön för mödan :)

Eftersom min mother är pissed för att jag inte går och lägger mig blir det inte mycket mer till jubileumsinlägg nu. Men imorgon blir det updates! Jag känner ett plötsligt sug efter att blogga, vi är ju faktiskt inne på slutspurten inför sommaren.

Juste, för att uppdatera er lite om mitt liv så blev jag vald till vice ordförande i MSU Kungsholmen idag. Haha, inte för att det var ngn annan som ville vara, men ändå.
Imorgon är det Elevrådsårsmöte hela dagen så jag och Clara kommer ha fullt upp.

Nu ska jag sova gott, hoppas ni gör det samma.
xoxo


btw. jag och Loverboy har en märklig vänskap. Kan man kalla det vänskap?

Kommentarer
Postat av: jennifer

Blire simning på fredag? Har tyvärr upptäckt att jag har så jääävla mycket i helgen, är du hemma på lovet? Pussar!!

2008-03-13 @ 00:32:30
Postat av: Emma

Grattis! Jag hoppas och tror att mina vänner litar på mig så mycket att de inte tror att jag har förgiftat godiset jag skickar till dem. Det går ju att skicka godis som är förpackat redan från fabrik om man vill. /Emma

2008-03-13 @ 07:52:51
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Clairy

grattis i efterskott^^

2008-03-14 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0