funky music makes me happy

image919
Behöver sommar. Tänker på vecka 29 <3


Hemma efter en kort men rätt intensivt tråkig skoldag.
Varför är jag så sjukt omotiverad nu för tiden. Jag tyckte väl att skolan var ok i högstadiet? Allt utom spanska.
Det är nog för att det är överväldigande mycket att göra nu för tiden.
Särskilt i matten, och kemin, och svenskan.. och alla andra ämnen.

Jag börjar bli smått galen för att jag typ inte kan träna eller röra på mig på lite mer... ansträngande sätt.
Har nämligen sjukt ont i knäet och det känns som om det "går sönder" varje gång jag belastar det med typ ett hopp eller så.
Tänker varje kväll " snart måste jag gå ut och springa eller, iaf cykla lite på träningscykeln" eftersom det var så länge sen, och så taggar jag upp så att jag tycker det faktiskt känns ganska kul - tills jag kommer ihåg att knät är pajat. Typiskt.

Imorgon är det alltså tisdag - helt okej dagar nu när jag inte läser tyska, och därefter är det dags för min läkartid på morgonen på onsdag, blir bra att få veta om jag kan börja träna på det lugnt eller om det blir ännu mer vila.

Det är bara 3 veckor tills vi ska till Hamburg! YEAH :D
Ikväll är det 100 Höjdare - en riktig höjdare ;)
Så visst finns det saker att glädja sig över, bara inte överdivet mycket.
Just nu l'ngtar jag iaf tills Lova kommer hem.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0