easterbunny syndrome

image935

Jag måste erkänna att jag med mening dragit mig tilbaka under påskhelgen för rehabilitering.
Stängt av mobilen, tagit långa promenader och mest sovit, och trots att jag har lovat att ringa både Clara och Max har inget av det blivit av.
Matteböckerna ligger framför mig, orörda och syster har precis lämnad barndomshemmet för att åka tillbaka till Linköping. Sånt är läget.

Förövrigt pallar jag inte göra ngt just nu. Jag ska ringa om ett tag, och jag ska börja räkna matte snart- men inte just nu. Först ska jag lägga mig i sängen och läsa lite H.P.OTP. Sen kanske jag känner mig mer redo att möta världen igen.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Clara

saknar dig gumman. om du fortfarande vill ses på onsdag hörs vi då. eller så tar vi det lite senare :)

2008-03-25 @ 12:50:52
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0