don't fall in love in this town

Okej så det här har varit klart bästa dagen hittills. Vaknade och fixade godaste nyttiga fukosten ever, satt i sängen och kollade på nya The Hills avsnitt hela förmiddagen. Planerade med Clara och allt inför ikväll är fixat.
Så nu sitter jag och smälter min lunch och väntar på att duschen ska bli min.

Ska väl träffa Clara runt 3 på Aba och plocka upp lite saker vi kommer vilja ha efter middagen ikväll :D

Har tänkt att jag ska beställa ett stoort parti nagelack från typ blush så :) nu ska jag välja färger!
vi hörs sen
xoxo


Kommentarer
Postat av: moi

ow :(
:) im happy for you. och jag kommer att sno alla dina blush grejer ;)
hälsa claris

2008-03-27 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0