besviken men nöjd

image936
Varför sänder inte femman GG ikväll? Jag förstår mig inte på taktiken med att köra 7 avsnitt och ta paus mitt i säsongen!
Men jag har äntligen kunnat räta upp min dator och tankat hela laguna beach och the hills, och kollar just nu på GG så jag är all set för kvällen.
Så nu väntar jag bara spänt på Sannas samtal som är mitt startskott för att kämpa mig igenom snömodden ner till Ålstensgatan.
Vi får se hur kvällen blir, men om jag blir ensam vet jag iaf vad jag ska hitta på. Lauren Conrad, Kirsten Cavalleri, Blake Lively och Leighton Meester kommer göra mig gott sällskap.

:D
Och Clara, vi kan ses imorgon, men är det kanske inte med passande på torsdag?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0