Veckoslut

NU var helgen slut. Underbara underbara heg. image801
Imorgon bär det av till skolan igen och jag gruvar mig ännu mer än vanligt.
Jag gillarn faktsikt inte skolan.. på riktigt.

I helgen har jag iaf haft jättemysigt.
Fredagen avslutades med TV-kväll tillsammans med Sannan och Clara, som sedan sov över här.
Kändes bra att jag och Sannan fortfarande får plats i min säng! HAHA
Sen på lördagen var jag hos Jennifer på världens mysigaste middag och fick ett jättefint armband hon köpt i Mexico. Får lägga upp bild snart.
Sen blev det myskväll även på lördagen.
Söndagen spenderades tillsammans med Lipton på hundträning. Han har blivit så duktig! <3


Glöm inte att läsa intevjun med mig på kaessi.blogspot.com

xoxo

Kommentarer
Postat av: Clara

aha! will do. läsa. intervjun.

2008-01-21 @ 20:56:58
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Äcköl Bent

Tack för i helgen älskling!
Looove you !

2008-01-22 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0