Utomlands nästa


Healthy Lifestyle,Wellbeing,Lifestyles,Suntan Lotion,Moisturizer,Bikini,Hat,Beach Towel,Men,Applying,Beach,Beautiful,Beauty,Blue,Coastline,Females,Idyllic,Vacations,Tourist Resort,Leisure Activity,Relaxation,Sea,Protection,Sand,Sensuality,Serene People,Tranquil Scene,Human Skin,Beauty Treatment,Sky,Summer,Sunlight,Sunbathing,Tourist,Travel,Tropical Climate,Water,Women,Male,Orange,The Human Body,Tan
Jag har en sån himla lust att åka utomlands. Med vänner, helst franska rivieran, eller kanske maldiverna.
Inte till något sånt där partyhål på Mallorca, det kan man göra andra gånger.
Men till något skönt ställe där man kan sola och vila upp sig, ligga på stranden och steka hela dagen och den tillbringa kvällarna på mysiga uterestauranger med rosa drinkar för att sen gå och lägga sig i sin strandbungalo där bara insektsnät avskiljer en från havet och stranden. Låter det skönt? Jo det tycker jag med.

En sak jag stört mig på ett tag är resereklamerna. De tilltalar mig inte alls.
De handlar bara om Bamseklubben, gratis glass till barnen och enorma hotellkomplex där allting finns inom räckhåll för den stressade barnfamiljen.

Dessutom är bilderna bara på pooler och medelålders män som sitter i skuggan av ett parasoll och läser.
Det är verkligen inte så jag tänker mig semester.
Nej, jag vill ha det som på bilden. Precis så!

xoxo

Kommentarer
Postat av: key

åhh, ahh vad härligt du. Kan inte vi beställa en resa till nästa vinter redan nu. Eller typ till höstlovet. För då är väl båda myndiga? hihi

2008-01-13 @ 16:13:53
Postat av: a.k

hahah,det är en jättebra idé :P

2008-01-13 @ 16:58:06
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: Clara

hur sant som helst. hejdå bamseklubben!

2008-01-13 @ 20:22:59
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag vill också åka utomlands!

2008-01-13 @ 20:33:51
URL: http://Matildan.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0