underage drinking


Rolig sak hände precis. Jag har nämligen bestämt mig för att inte dricka kalorier- det betyder att jag endast får dricka vatten och enstaka light cola.
Så för att spica upp det lite, eftersom kranvatten kan kännas tråkigt, så hållde jag upp iskallt vatten i ett väl tilltaget martiniglas och garnerade med citronskal och oliv.

 


Mina föräldrar går förbi mig i salen där jag sitter och läser i soffan. Jag sippar på min"drink" och de får absolut krupp! Haha, ni skulle sett dem.
"Är det där ALKOHOL?!" nästan skrek min stackars mor.
Haha, jag bad henne smaka och hon kännde vattnet.

De måste ju tro att jag är galen :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

Haha det där var jättekul. Kände lite ungefär lika när jag drack min hemmagjorda vatten-mango-puré idag, bara att det såg ut som barnmat..

2008-01-13 @ 19:27:37
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: vicki

haha det där var nästan lite roligt :D

2008-01-15 @ 01:52:17
URL: http://bikuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0