that's a secret I'll never tell

Japp, igårkväll åkte jag och Sannan och träffade Clara och Madde, i Dannes lägenhet. Blev lite ölchill och mycket skratt, jättemysigt faktiskt.
Sen åkte vi in för att mot alla odds ta oss in på Vanilla - men Danne ville att Madde skulle komma hem så vi avstyrde planerna. Jag och Sanna åkte hem till henne - och fick promenera från Brommaplan till Nockeby, men men varför inte.
Jag glömde min mobil hemma hos Danne dock - men eftersom Clara kommer hit för att göra vår labrapport så får jag den idag ändå. Jippie!

Så, planer för idag då? Jo, det blir hundkurs kl 2, sen träning och efter middagen lär Clara dyka upp ganska snart.
Blir en skön dag idag, men hundträningen är så f*cking jobbig. Dö dö dö!

Åh, jag längtar tills man kan börja ha ballerinaskor och kjol och vårkappa!
Men det är härligt att man har lite tid innan beach 08 iaf :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

Haha, jag är helt slut. Efter promenad och 80årskalas på landet i ett slott.
puss!

2008-01-27 @ 18:21:29
URL: http://kaessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0