Promenad och frukostkorv


Okej, jag kan inte riktigt än kalla mig en duktig flicka - jag skolkade nämligen från kemin idag.
Men det är iof den enda lektion jag kommer skippa för resten av den här terminen ( kära skolkamrater, hjälp mig med detta) och förövrigt behöver jag min skönhetssömn.

Dagen i övrigt var jättebra. Vi hade ju huuur lång lunchrast som helst och jag hann göra min engelskläxa.
Efter skolan så mötte jag upp Sanna vid fridhemsplan och vi gick hem. Det tog över 2 timmar fasten vi gick i rask takt och jag ska erkänna att jag är rejält trött i benen - kanske bidrar gårdagens powerwalk till den möra känslan.
Men det var jättemysigt och kul (förutom att båda fick skavsår av sina billiga dinsko-skor.)
Så nu har vi 2 st. rutiner.
1.Gå hem från skolan varje måndag
2.Yogakväll på torsdagar

Känns helt super faktiskt. Det enda jag borde göra nu är plugga mer och gå och sola lite mer regelbundet igen.
Hm, familjen ska äta frukostkorv, kokt potatis och pepparrotssås, men de är en av de rätter jag vägrar äta.
Så jag ska göra något eget, ska bli kul för det är inte ofta de släpper mig lös i köket.

Nu ska jag sätta mig och kolla lite tv innan middagen, för efter är det bara kemiplugg som gäller- hela kvällen.
Men jag ska försöka sova tidigt, kanske vid 9 halv 10?

xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

Det var jättemysigt, och blir en bra vana, mitt dinsko-hat till trots. billigt=dåligt ibland.
puss hoppas maten blir bra

2008-01-14 @ 18:03:05
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: Clara

det låter hur bra som helst detdär!

2008-01-14 @ 18:53:17
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: tl

vilken skola går du i? :)

2008-01-14 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0