on your account


Näpp, hann inte med frukost i morse heller. Det blev alldeles för stressigt, och eftersom vår skola ligger lite avsides kunde jag inte steppa in och köpa mig något på vägen heller. Men imorgon satsar jag på lyxfrulle och sovmorgon. :D



Sitter i skolans datorsal och undrar varför en skola som Kungsholmen inte har grymma datorer, trådlösa musar och tangentbord och platta skärmar, men framför allt varför de inte har investerat i windows vista. Visst är det bra att skolan ens har en öppen datorsal, men jag menar - jag sitter här framför en stenåldersbumlingfrån början av 90-talet och får trycka så hårt på tangenterna när jag skriver att mina fingrar har domnat.

Så jag hann inte med musikteorin idag alltså - men jag ska gå på alla andra teorilektioner framöver så jag intalar mig att det är "no harm done".
Sen hade vi engelska då vi bara tittade på en svartvit Oliver Twist....inte det roligaste nej.
Nu har vi egentligen matte, och sen slutar vi kl. 12 men eftersom jag inte gjort läxan som gick ut på natt måla ett visst mönster på glasspinnar, så känns det onödigt att vara där.

Efter skolan går jag och Clara nog lite på stan, sen är det yogaträning hemma hos Sannan, och sen hem och träna min hund inför kursen imorgon. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0