Om ni någon gång skulle undra...

...någonting om mig så kan ni läsa igenom det här.

Namn: Alva Karolina Forsblad
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Jättebra, men jag borde sova
Favoritgodis: Laktis i alla former
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter inte kalvbräss för det smakar skit, hm.. persilja för att jag är allergisk.
Kläder just nu: Natlinne
Musik just nu: Nizlopi
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hm, jag vet inte epok, men 70talet hade passat mig bra :)
Sommarplaner: Sthlmveckan, båstad, rida, sannas land (om de hyr ngt :P) m.m.
Är du bra på matte: Det skulle jag inte påstå
Saft eller alkohol: SAFT! Skojar du eller? solklart! Bob Mixx
Längd: 162
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Favoritväder: Svensk visby-sommar
Spelar du nåt instrument: Ja, piano. Och jag har en klar talang på trumpet
Morgon- eller nattmänniska: NATT!
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Familjen, Lipton, Sanna och Mormor
Bästa film: Bourne-filmerna, Hunted, superbad, Sagan om ändringen hahah
Tror på liv på andra planeter: ja
Har du några homosexuella vänner: Inte i min närmsta vänkrets men mjo
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, men jag förstår inte varför man ska ha det så.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Helst ett, om annars 3
Bio eller promenad: Promenad! Ja hatar bio
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Bara när jag glömt nässpray
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Spindlar, harkrankar, myggor och diverse faliga insekter.
Äckligaste insekten: Spindlar, på samma plats som harkrankar
Största svaghet: Min ovilja att tro gott om människor, och min missundsamhet
Det här är jag bra på: Att gömma vad jag tycker egentligen, om det behövs för att inte såra ngn
Bästa bok? H.P, såklart. Och Kate Canntrilogin om Rich
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla eller vad man ska säga
Vad vill du jobba som? Ingen som helst aning.
Chips, morötter eller godis? Chips, men nu förtiden morötter
Pizza eller hamburgare? Pizza, oxfilé och Bea
Skriver du dagbok? Nej, den har ersatts av bloggen
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej det kan man inte kalla det
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske, jag har velat ha en tatuering "brevid" ryggraden på ena sidan. Vi får se om det blir av
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Lagom mysstökigt
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, men jag skulle trycka bort tanken.
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Lite tavlor, lite foton m.m
 Hur är din drömtjej/kille? Som...hm, vi kan kalla honom Mr. T
Hur många syskon har du? En äldre syster
Vad är du mest rädd för? Att bli sjuk på ålderns höst
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nästan alltid men aldrig innan jag smakat av först.
Gillar du och sjunga? Älskar
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Natur/ Kör på Kungsholmsens gymnasium.
Jag kom inte på ngt bättre
Anser du att du är stark? Psykiskt men kanske inte fysiskt
Brukar du sola? GÄRNA! Älskar att sola, särskilt solarium.
Vad gör du om du får hicka? Absolut får panik. jag får hicka asaofta
Har du komplex och för vad? Mycket men det ska vi väl inte haka upp oss på ?
Röker du? Nej, absolut inte
Snusar du? Nej, verkligen inte
Använder du knark? Vad definierar vi som "använder" och "knark"
Kaffe, te eller inget? Thé, helst chaí eller grönt minthe

xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

Vad sött! Spindlar är skit

2008-01-15 @ 21:48:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Clara

men ja kuunde ju redan allt! det kändes rätt bra, var det bra?

2008-01-15 @ 22:56:42
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: a.k

Ja det var jättedukigt. klart det var

2008-01-17 @ 15:59:06
Postat av: Simon

kul att läsa haha :D

2008-01-17 @ 20:32:42
URL: http://icantcoverwhatiam.blogg.se
Postat av: kassi

YOU'VE GOT MAIL!

2008-01-17 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0