News

Jag har ju lovat att bli mer personlig i min blogg, men problemet är att man aldrig vet vem som läser.
Men nu tar jag mod till mig och berättar något personligt.
Loverboy, min stora kärlek kramade mig idag. Helt frivilligt! Sjukt.
Jag hörde inte mycket av den följande konversationen och sluddrade bara svar.
Senare när en kompis ville kramas kände jag ett stort motstånd att förstöra den underbara tanken på att Loverboy var den senaste som rört mig.

Tänk om han ändå inte tycker att jag är en nobody? Nä, förresten, det är otänkbart.
Nästan bara elakt att han ens hälsar - det ger mig ju hopp.
Men han är så perfekt. Tänk om... nä. Tänk inte om. Det blir bara jobbigt.


Britney Spear - Radar favorit just nu!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0