när alla vänner bloggar

Nu för tiden verkar alla ha en blogg. Jag kan dagligen hålla reda på mina närmsta vänner genom att läsa deras bloggar, och de kan läsa min. Ofta har vi inte ens så mycket att säga varandra efter helgen, eftersom allt redan stått i respektives blogg.

Börjar kännas extremt inklusivt ( haha, motsats mot exlusivt) med alla dessa amatörbloggar, samtidigt som jag aldrig skulle vilja sluta ha min. Bloggen blir ju en del av en själv, där man kan ventilera åsikter och känslor. Men vem ska läsa alla dessa miljoner bloggar som finns nu?

I jakten på makt har min vän Clara slutat kommentera på min blogg... undrar vad detta betyder.
:D

xoxo

Kommentarer
Postat av: k

Jag förstår vad du menar.. Jag kommer nog att ta bort min till sommarn, med hopp om att det kommer någon mer... utvecklande trend.
ledsen om jag kommenterar för mycket!

2008-01-11 @ 22:16:32
Postat av: a.k

Kassandra, du kommenterar perfekt. Om man ska anmärka så kommenterar du för lite :D haha, jag älskar att du och jag typ är de enda som läser min blogg. Kommentera på du bara!

2008-01-11 @ 22:22:44
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: Clara

haha! nej förlåt! så får du inte känna! jag kommenterade för inte så länge sen och då blev det fel och den kom inte fram. men du vet att jag läser!

2008-01-12 @ 12:39:45
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: lisa

jag läser också! ville bara att du skulle veta det alva, känn mitt stöd!

2008-01-15 @ 11:53:34
URL: http://lisagood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0