Gossip Girl

Hejhej! Skolan gick väl bra idag - jag kom i tid till tyskan för typ första gången EVER. Känns finemang.
Efter skolan var det yoga med Sannan och jag tycker redan att det gick bättre än förra gången - fast jag svettades mer den här gången. Konstigt det där :D
Imorgon blir en rätt lugn dag i skolan, kort och sen ska jag träffa Jennifer kl kvart i tre vid centralen. Vi ska ju börja med vår nya vana - simma varje fredageftermiddag :D
Innan jag träffar henne ska jag nog kolla på en ny bikini.
Usch, jag som är så blekfet och otränad. Men men, det är ju faktiskt delvis därför vi simmar - för att bli mindre feta!


Är som sagt helt besatt av GG, och har precis hittat 13avsnittet så jag ska ha en ordentlig myskväll ikväll och bara kolla på det och dricka Cola.
Sen jag såg avsnitt 9 har jag tänkt att jag vill ha en liknande klänning som Blair byter om till.
Hennes mamma beskriver den som "enchanting" och jag skulle verkligen hålla med.
Nu har jag iaf hittat en bild på den, men vet fortfarande inte varifrån den kommer.
Skulle gissa typ Browns - men vad vet jag :D

image810
image811
Dålig bild på Blair, men visst ser ni att det är samma klänning?
Jag måste få tag på den. Blir galen :D

xoxo


Kommentarer
Postat av: kassi

Den är ju underbar..
Vart hittade du 13e avsnittet??

2008-01-24 @ 22:02:15
Postat av: a.k

Veoh TV :D äger totalt
Jag har aldrig sett ett bättre avsnitt!
PUSS

2008-01-25 @ 19:15:12
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0