G-L-A-M



Imorgon är det skola igen. Jag kan inte med ord beskriva hur gärna
jag skulle vilja vakna upp imorgon runt 9 tiden i mitt townhouse på östermalm,
 gå ner till gymmet runt hörnet och köra en timma på cardion och vid 12-tiden möta upp vännerna på EH, där vi
  avnjuter chailattes och bakverk utbredda i de bekväma sofforna med någons laptop i knäet och skratta åt bloggar och bilder. Dra vidare på en riktig shoppingrunda och spendera, åka hem byta om och fixa håret och sen bli upphämtad av mina finaste grabbar och flickor i en taxi som tar oss till en mysig restaurang.
Efter timmar av skratt, delish food och otaliga glas vin drar vi lätt glada i hågen vidare till favoritklubben ett stenkast bort där champagnen flödar och vi festar till långt in på natten. Nästa morgon vaknar jag av doften av nygräddade våfflor och jordgubbar mellan bästisens Ralph Lauren-lakan. Förmiddagen spenderar vi sen genom att rehabilitera oss på Sturebadet - innan vi kör en retake på gårdagen.

Vad säger ni, någon som är med mig imorgon?

Kommentarer
Postat av: Clara

Bara du kunde skriva det där så jag dog. Jag dog verkligen nu. Jag är med dig imorn så himla mycket!

2008-01-28 @ 21:26:26
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Lussi

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-29 @ 00:40:18
URL: http://lussi.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0