Forsbladska residencet

Jag älskar Bromma, och huset vi bor i. Men nu när syster inte bor hemma längre och hunden börjar bli lite äldre och stadsvan ser jag inte att något skulle kunna hindra oss från att flytta in till stan.
Mor och far satsar satsar nog på att flytta ännu längre ut, kanske mot Djurö el. liknande så jag har lagt i en extra växel för att locka dem till en ordentlig våning i stan iaf.
Men en sak förundrar mig:
Varför får man mer för pengarna i stan än i förorten? Det borde vara tvärtom?

Här är en lägenhet jag tror skulle var perfekt för oss.
6a på strandvägen, parkering i källaren 3 sovrum, ljus, rymlig men intim och rimlig pricetag :D

image830
image831
image832
image833
image834
image835
image836
image837
image838

Kanske det blir flytt till stan iaf? Skulle vara kul och otroligt skönt.
Men jag skulle vilja ha champagnefärgad heltäckningsmatta i mitt sovrum... ? :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

Det är ju som hittat!

2008-01-31 @ 20:59:14
Postat av: a.k

HAHAHAHHA

2008-02-01 @ 11:42:48
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0