En kväll med Kassi

Japp , efter middagen åkte jag (observera att jag fick skjuts av fader) till Sannapannapingpong och vi kollade lite på E! som vanligt. Hehe, diskuterade eventuella förändringar vi kommer behöva göra i framtiden. :D
Supermysigt att bara komma hemifrån ett kort tag när man har suttit inne hela dagen.

Imorgon blir en tuff dag med mycket kemiplugg som helt försummat under veckan. Men jag ska erkänna att jag skiter fullständigt i hur det går med kemin. Det är ändå ett ämne jag anser man inte ska lära ut på gymnasiet såå.. :)
Efter allt pluggandet ska jag och Sanna bowla! Det måste vara flera år sedan jag gjorde det sist och har saknat det asmycket, det är typ världens bästa sätt att umgås.
Längtar till imorgon kväll men vill vill vill inte plugga kemi.
Jaja, det är bara att ta i tu med det.

Nu ska jag nog kolla lite Gossip Girl. Om någon har avsnitt 8 - call me!

xoxo

PS. Den rutiga sjalen i förra inlägget kommer från UrbanOutfitters.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0