Boy don't smoke

Jag inser först nu hur mycket min blogg har lämnats åt förfall hela det här året.
Jag skriver sällan, och när jag gör det är det bittra kommentarer om mitt händelselösa liv.
Designen är urusel och amatörmässig då jag inte orkar frångå blogg.se's mallar allt för mycket, det tar ju sån tid.

Men det är ganska så kul ändå- jag har bloggen för att jag gillar att ha en helt egen sida som jag kontrollerar 100% och som domineras av mig :)

Förövrigt så ska jag nog träffa Clara imorgon, ska bli hur mysigt som helst, vi har inte setts på evigheter!
Hoppas att hon pallar Espresso House - jag har haft cravings hela julen efter en chai latte därifrån.

Hm, så vad har jag mer och berätta?
Nej jag vet inte, lite nyheter från Sanna berättade att den här snyggingen Chuck Bass - eller Ed Westwick som han egentligen heter spelar i det brittiska asbra bandet The Filthy Youth.


Hon gjorde mig dessutom uppmärksam på den här sidan. Jag tror inte jag sett något vackrare någonsin :D

NU tror jag att jag ska sätta mig och kolla igenom alla 12 Gossip Girl avsnitten igen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0