A Woman's Right To Shoes


image784
I SATC-avsnittet med samma namn som min rubrik tar de upp två av mina absoluta favoritorättvisor i världen.
1. Det är accepterat att barn smutsar ner, skriker, kräks och snorar överallt - även på de mest exklusiva resauranger och konserter i Stockholm - och du blir mördad om du säger till dem.

2.  När firar man singlar? ALDRIG! Det är bara gifta människor som får presenter och gratulationer.
Tänk på det : bröllopsgåvor, brons, silver och guldbröllop - bröllopsdagar, babyshowers m.m men när firar man en singeldag t.ex 20 år som singel är fanimej en prestation värd att fira.
Nej, vå är så dömande om människors val i livet.
Kanske jag väljer bort män och barn - kanske inte. Det ska inte spela någon roll.
Jag ska ha singeldagar, singelshowers och hell mycket more. :D


xoxo

Kommentarer
Postat av: Clara

ja! får jag komma?

2008-01-13 @ 20:26:02
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Paula

Haha enda rätta. Palla förhållanden, jävligt onödiga.

2008-01-22 @ 20:19:28
URL: http://paulabli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0