3 januari

Nu sker avfärd om ca en halvtimme och jag är så trött att jag tror jag kommer svimma.
Jag satt uppe till 3 och kollade på Gossip Girl och Sex and the City - och precis när jag gått och lagt mig så ringer Max och håller mig vaken ytterligare en timme. Jag kan inte säga att jag fick mycket sömn i natt alltså.
Men man kan väl sova på tåget? :)

Min mamma vägrade förövrigt låna ut sin ipod nano till mig under resan - trots att hon fick den för två år sen och aldrig har använt den.
Hon blev assur för att jag frågade och mumlade ngt med "ska ha och ska ha"...

Jaja, hon kommer vara avundsjuk som bara den på min Touch.

Nu ska jag - iförd tunika och gummistövlar, ta mig ut i vinterrusket (SNÖ?! NU?!) för att åka till göteborg.
Vi hörs grabbar och tjejer.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0