Sicko

Jag kommer bli galen av det här.
Jag är konstant sjuk nu för tiden. Är det inte magsjuka så är det förkylning med feber eller en släng körtelfeberliknande halsont kombinerat med sprängande huvudvärk.
Just nu känns det som jag ska dö. Hosta, täppt, feber även efter 4 alvedon.

Men för att glädja en fellow sjukling, även kallad Medley så bloggar jag lite.
:D
Det går åt helvete med skolan nu asså. Och fanimej är dt inte mitt fel.
Nej, när man är sjuk och sjukanmäler sig. Då får man fortfarande skäll och "du måste vara mer i skolan."
Hur kan de ha den policyn? Jag är ju sjuk for god's sake!
Nej jag fattar ingenting. Att vara sjuk räknas som lika fithy och dåligt som att skolka i vår skola.

Missade matteprovet vi hade idag. Kanske var lika bra egentligen.
Men att missa tyskan, det är inte lika bra. Tyskalärare och musiklärare Bx2 kommer döda mig.

Varför ska dom bli sura för att jag inte är där? Det är väl mitt eget problem?
De vet fan inte vad jag kommer skriva på mina prov eller va fan som helst. Nej- jag är för arg för den här skolan.
Det går inte längre. Jag vill ha sommarlov NU.
image855image854

Sommarstockholm :)
Jag återkommer när jag är på bättre humör.
Nu: GG och sen HP and the order och the phoenix
xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

Jag förstår dig fullständigt gällande skolan och deras sjuka idéer.. Det är inte din mening att vara sjuk så ta inte åt dig av vad de säger, hade de mått lika dåligt som du hade de minsann legat hemma och gnällt i deras sängar..! //Fellow sjukling

2008-02-19 @ 17:16:43
URL: http://medley.webblogg.se
Postat av: Clara

i really understand. när lärare säger att man är i skolan för sin egen skull så säger de ju emot sig själva..

2008-02-19 @ 21:16:50
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Äcköl

Hej darl!
Hur blire med simningen på fredag? Hänkar du eller ska jag gå själv? Pöss !

2008-02-20 @ 23:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0