on my level


image861
Jag har tänkt på det.
Olycklig kärlek finns ju inte i naturen.
Ok, jag vet inte riktigt om man kan jämföra den sexuella attraktion djur känner med kärlek, men det finns ju inget som liknar olycklig kärlek i naturen faktiskt.

Men människor, jo vi ska drömma och fantisera om personer som vi aldrig kan få, som inte spelar i samma liga, som är för bra för oss helt enkelt.
Nu pratar jag såklart om Loverboy. Såg en extra fin bild på honom idag.. det var lite jobbigt.

För att trösta mig själv målade jag mina naglar i custom made rosa-rött och kollade på GG. Det ska jag fortsätta med - i sällskapet av chaíthé gjort på baristamjölk :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Clara

i miss you too. måste ringas snart, jag har hundra grejer att berätta.

2008-02-23 @ 10:23:04
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: ka

ledsen att jag kommenterar så mycket. jag har noll saker att berätta, men det vore kul att höras ändå ;)

2008-02-23 @ 10:44:43
URL: http://medley.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0