London Bridge

Idag har varit en spännande dag, egentligen. Men det är ingenting att berätta om.
Sitter här och skriver ett födelsedagskort till Sannan, svårare än jag trodde det skulle vara.
Fuck att asien är före oss - fuck att de tar typ 100dollar för att skicka hit kläderna
image841image842
image843

Lite snyggt från yesstyle bara :)
NU ska jag kolla på GG och njuta av min sista kväll som oskyldig 17åring (förlåt att jag åker snålskjuts på din födelsedag älskling!)
Sen blir det till at slå in en viss present och lägga fram kläder. Tänk om jag hade någon av de där klänningarna!

xoxo


Kommentarer
Postat av: kassi

jag förstår verkligen vad du menar med klänningarna..! å snyft att asien är så långt bort.. det är bara lugnt att du åker snålskjuts ;) det blir roligare så! piuss

2008-02-08 @ 22:59:25
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: kässi

anförtror dig den här nya bloggadressen. puss!

2008-02-10 @ 16:30:25
URL: http://medley.webblogg.se
Postat av: kass

svar: jo, jag tror säkert att de kan arrestera mig för en massa saker.. nej :) haha, missbrukar tryckfriheten, fast bara i kvantitet

2008-02-10 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0