Helgen avklarad


image839Japp, hela helgen gick åt till MUF stockholms deistrikstämma. Vilket bara var kul - och tro det eller inte så hade jag nog roligare på själva stämman än på banketten efteråt. Det kan iof vara mitt eget fel då jag var aningen snabb med att kasta mig över vinet. Men men, efter en hård vecka behöver man få släppa på spänningarna lite.
Men vid halv 2 någonting så åkte iaf jag och Clara därifrån.
Jag tror att Max ringde mig på kvällen också, men det enda jag kommer ihåg är hur jag somnade medan han pratade :D Fick ett sms senare på morgonen "Du är ändå rätt söt"... vilket får mig att tro att han var rädd att jag skulle skämmas. Men wtf, jag var trött :P

Söndagen blev inte någon riktigt bakissöndag även om det hade behövts. Nej jag hade hundträning i snöovädret, och slet hårt med min lilla vovve.
Kvällen blev en kamp i att hålla sig vaken för en Wallanderfilm jag redan hade sätt. Jag ångrar nu djupt att jag var uppe sent, för jag försov mig idag.
Ska gå till skolan lagom till engelskan, som ligger efter lunch. Kort dag idag, men välbehövd.

Får se om det blir en promenad med Sannan efter skolan. Skulle gilla det - annars måste jag nämligen träna på cykeln. Helvete är vad det är. :D
xoxo

Kommentarer
Postat av: kassi

det finns inga undanflykter på måndagar, du vet det va? ;)

2008-02-04 @ 20:26:09
URL: http://kaessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0