freak the fuck out

Har precis suttit och kollat på kate moss; a true hollywood story och nu kollar jag på keeping up with the kardashians. Det som förvånar mig är att jag känner större empati för Moss som trots att hon kör kola när hon har en liten flicka hemma. Det värsta the Kardashians gjort är sex tapes á la one night in paris, och någon DUI här och där. Jag menar, det måste ju vara för att jag har någon slags förkärlek till britter, annars är det helt skumt. Eller är det okej att snorta koks om man är modell? Jaja totalt meningslöst och tråkigt. Men såhär har det varit hela veckan. Tv har varit mitt liv, och efter en vecks börjar man betrakta dem som riktiga människor i ens närhet. Ni vet vädret idag? Det får mig att tänka på sommaren, och somrar jag tillbringade i England, på landsbygden och heta dagar inne i London. Jag saknar det så himla mycket och hoppas verkligen att jag hittar ett sätt att komma tillbaka dit i sommar. Kanske en viss fellow sjukling K vill följa med? Nu blir det grapefrukt-frukost och GG. Jag måste ju börja tänka på beach 08. Xoxo

Kommentarer
Postat av: k

jag förstår dig.. ellen och jay är mina homies dessa dagar..
åh, jag älskar ju englandet.. vi kan ju köpa ett par billiga ryan-air tickets och sen resa runt lite? it's all 'bout the money. though

2008-02-22 @ 11:51:21
URL: http://medley.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0