Eternity

Otroligt trött på att sitta vid datorn just nu. Det är därför det inte blir så mycket bloggat - det, plus att jag har ägnat halva dagen åt att städa garderoben. Den är så fin att ajg sa fota den imorgon och visa för er mina vänner :P Jag är riktigt stolt över mig själv.

Köpte en skinnjacka idag. Är lite osäker på mudden den hade som krage, hade egentligen velat ha en lite mer bikerinspirerad utan krage och quiltade axelpartier men det var så svårt att hitta och den här var perfekt för nästa höst så jag slog till :)
Har komponerat ihop ett nytt nagellack - guldskimrande djuprött. Det är absolut fab! Får visa det imorgon det med.
image871
Har haft riktig TV-kväll då det var Leighton Meester-maraton för oss GG-junkies. Hon gästspelade i House också. Kul att se henne spela ngn annan än Blair. Hon var precis lika bra som i GG.

På torsdag ska jag till frisören och klippa+färga. Blir chokladbrunt, kanske slingor, vet inte riktigt i såfall vetefärgade.

Nu ska jag dränka mig i cola light och beundra skapelserna från Charles Anastase
 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Clara

jag vill see skinnjackan! kan du inte visa den
också? :)

2008-02-26 @ 23:09:01
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du skrev det där med cola light bara för att reta mig, jag vet det. fy på dig unge!

Love!

2008-02-27 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0