dance for me

Godeftermiddag allihopa!
Är så jävla trött på min mor så det inte existerar. Jag snackade med Max hela natten igår, i 7 timmar i sträck faktiskt vilket gjorde att jag gick och la mig typ vid 6tiden i morse. Sen tvingar min himla mamma upp mig vid 10 i morse trots att jag har lov!
Jag är ju fortfarande förkyld också och nu ska hon tvinga iväg mig på hundträning i flemmingsberg ikväll, döv, förkyld och trött.
Nej fy. Det enda jag gör här hemma är städar, tvättar, diskar m.m när hon är hemma. Hon verkar tro att det är det livet går ut på.
Har tänk att ha en liten barnspecial här i bloggen senare idag, mest eftersom jag nog har en ganska udda syn på barn och föräldraskap. Men för att jag ska orka det måste jag sova lite nu när hon ändå är och gör "ärenden" som hon brukar kalla sina shoppingrundor.

Jag vägrar åka på hundträning. Visst har jag all rätt att göra det om jag trimmar och tränar Lipton hemma istället? Jag menar, man betalar ju per gång så vi förlorar ju inga pengar!
Usch, vilken surkärring hon är.

GG och lite sömn så kanske jag blir gladare. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0