bound together without a choice


image860

Lova är hemma nu, känns bra att ha syster här men det brukar såklart bli lite mer tjafs och mindre privacy när man är två.
Är ändå van vid att kunna dra mig undan på övervåningen och ha i stort sett en egen våning - riktigt den känslan får man inte när man har syster här. Men det är bara bra, man ska inte vara ensam på ett lov.
Idag är första dagen jag varit ute och tagit en promenad på eftermiddagen, duschat och gjort mig fin i kjol och strumpbyxor inför middagen. Vad sägs om det? Ganska starkt tycker jag.

Har ett så otroligt stort sug efter sommar och värme nu.
Det är dessutom först det här året som jag verkligen förstått tjusningen med klackar - särskilt läckra pumps.
Längtar efter att kunna ha en massa läckra pumps, skyhöga wedges och söta sandaletter i fab färger i sommar!
Känns inte riktigt som om ett februaridystert sverige klarar mina vildaste sko-drömmar.
Eller gör det? Är lite regn precis vad ett par satinpumps behöver? Att döma av bilden på Emma Watson vid HPOTP-premiären är det nog så. Åh, hon är så snygg. Jag dör.
Förstår mig dock inte på de udda axelbanden på klänningen?
Btw, Urban outfitters har ett sånt där paraply. MÅSTE ha. Det lär ju regna ganska mycket - även i sommar.


image859
Så, vad händer i helgen? Ska nog ta det rätt lugnt med tanke på sjukdomen, men total dekadens kommer råda hemma hos mig imorgon när det är melodifestivalskväll!!! :D Hoppas systeryster är på. Kan väl bjuda hit fellow sjukling K. Några andra vågar jag inte bjuda med tanke på smittorisken :D
 Men det är efter att jag ska på oskarsteatern på musikal på eftermiddagen, ska bli mys. Och mormor kommer på middag. Haha, ja det kanske inte blir så lugnt som jag trodde ändå?

Nu ska jag dansa (i tanken) till Kylie Minogues "the One". Ett mästerverk.

xoxo






Kommentarer
Postat av: K

tro'r eller ej, men jag börjar också förstå tjusningen med högt, det handlar bara om att inhandla dessa nu.. eller till våren! fast det ÄR vår ute idag!

2008-02-23 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0