är vi såna allihopa

tänk att blondinbella och stina lee faktiskt satt där i tv och inför svergie representerade oss unga bloggare. När man tänkef på det så blir det lite pinsamt att se hur oense de är om allting. Samtidigt som jag blir irriterad på BB's helgonaura då hon i stort sett alltid påpekar att det hon gör är att hjälpa människor 24/7 så är det stina lee's missundsamhet, självgodhet och otrevliga bortskämda attityd som överraskar. Så stockholm vinner kampen mot utmanaren från någotköping. jag då? Jag gillade sanna nielsen igår och känner mig krasslig. Det blir kylie minogue ooch harry potter för mig idag. Xoxo

Kommentarer
Postat av: käas

oj, var det jag som krasslade ner dig kanske, förlåt. missade faktiskt BB och stinalee, såg sista minuten och det enda jag hörde var typ "jag är ju en förebild för många och bla och bla.." sanna nielsen var bäst! krya på dig

2008-02-17 @ 11:03:10
URL: http://medley.webblogg.se
Postat av: Clara

det är nog bäst att jag tar bort den där kommentaren, måste ju skydda min image lite. om min plan blir avslöjad då..

jag är sjuk men annars är det bra.
ja alltså du gör som du vill, och om det känns bäst. i understand.

2008-02-17 @ 11:21:52
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: käszie

Läste din kommentar hos collman.. Jag kan säga att jag har haft så ont i halsen idag, och mått så dåligt av det att jag inte ens öppnat geoboken. Så jag vet inte vad jag ska göra. Den enda jag har pratat med i dag var svea, för det var innan ont-attacken kom. stackars oss. puss

2008-02-17 @ 22:25:22
URL: http://medley.webblogg.se
Postat av: käszie

Läste din kommentar hos collman.. Jag kan säga att jag har haft så ont i halsen idag, och mått så dåligt av det att jag inte ens öppnat geoboken. Så jag vet inte vad jag ska göra. Den enda jag har pratat med i dag var svea, för det var innan ont-attacken kom. stackars oss. puss

2008-02-17 @ 22:27:45
URL: http://medley.webblogg.se
Postat av: kas

uppdatera! jag somnar ju av tristess och sjukhet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0