should it really me this hard to shoes?

Har mycket stora problem att välja vad jag ska köpa för heels till i sommar. Älskar ju gladiatorsandalerna, och versionen med klackar är inte dålig den heller.

La undan ett par på Din Sko förra veckan, men velade så mycket att jag aldrig köpte ut dem.
Igår var jag ju som sagt i k:fem och kollade runt och hittade ett par riktigt speciella med kilklack som var stört bekväma men ingenting man vill ha jämt utan mer som en rolig grej ibland

Ungefär så här såg de ut men de var från Depeche
Sen finns det ju alla olika options på asos och urban som gör mig galen.



Så vad ska jag ha för heels i sommar? Tips!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker att klumpiga klackar är bäst. Alltid. Till sommaren har jag mycket kilklackar och espradillos, det känns så bekvämt, but yet cute :)

2008-04-27 @ 15:07:01
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0