trött, kall om tårna och nervös

Som sagt. Det kommer tyskar till sista lektionen.
Jag ska som tidigare nämnt presentera mig och tala om 5 saker jag gör på tyska.

Vad gör de om jag vägrar?
Vad gör de om jag säger "ok, here's the deal. i'm not going to sit here and embaress myself infront of all these people." ?
Då blir det jobbigt, eller hur? Ja, sannerligen.
image487
Dåså, då var den saken avklarad.
Då har vi ett till problem - vi har musikteoriläxa till imorgon som jag självfallet inte har ens tittat åt.

Här är det alltså lite svårare att vägra...
Tur att jag ska klippa mig på onsdag. Det är som terapi.
Bort med det gamla, fräscha upp färgen och känna mig fin igen.
image489
Tycker Ashley Olsen har helt perfekt hår, färgen är fräsch, lagom längd och klockren mittbena

Juste, på fredag, eller lördag tänkte jag försöka få bort mina föräldrar hemifrån för att ha middag/fest.
Jag kom på att man faktiskt måste fira sin 17års dag med pompa och ståt. Plus att det bara är en bra anledning för att festa. :D
image488

Nu borde jag egentligen gå och lägga mig men jag ska kolla på Boston Tea Party innan jag får lugn i själen.
Idag skulle det handla om hjärnan. Spännande spännande.
Kanske att vi kan spana mig någon stans där i myllret, nedanför den galna gamla gubben som sa "hm" efter varje sagd mening.
Undrar om F&F i smyg tyckte det var jobbigt?
Ska fråga Fredrik nästa gån vi ses på HM's Livs.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0