take my picture

Då har snart hela dagen gått och det känns konstigt att det bara är fredag ännu.
Jag har inte träffat varken Clara eller Sanna idag, utan mest suttit inne på mitt rum, dansat lite i vardagsrummet med min mitt nya dunka-dunk på högsta volym, och kännt av träningsvärk.

Min syster har kommit hem. Sekunden efter att hon gick in genom dörren översköljdes hon av uppmärksamhet.
Jag älskar henne, men jag blir självklar avundsjuk.
Mamma ringer och pratar med henne näst intill dagligen och har större inblick i hur Lovas tånaglar ser ut än i hur det går för mig i skolan/ vem jag är kär i/ vilka som är mina kompisar.
Lova ligger i sängen och mamma diskuterar något, uppmärksam och sin koncentration endast riktad mot Lova.
Jag vet inte, jag kan bara inte komma ihåg senaste gången jag och min mamma pratade om något som hänt i mitt liv. Det gör mig ledsen för jag tycker ändå att jag och mamma har bra kontakt.
Men hon verkar så ointresserad av vad jag tycker/tänker.image479

Tidigare idag tog jag ett jättemysigt lyxbad med massa bubblor och olika oljor m.m i.
Tände ljus och lyssnade på lugna favoriter.
image480image481

Sen har jag tillbringat stor del av kvällen till att läsa bloggar och kolla på kläder.
Har länge varit inne på att köpa en patchworkväska, men inte hittat någon snygg. Men nu hittade jag en massa fint på Urban Outfitters. Dem kan man alltid lita på.
image473image474
image475image476


Btw har jag sedan länge varit helt förälskad i klockor, särskilt från NOOKA.
Några av de enklare, billigare modellerrna säljs på UrbanOutfitters.
image478
Men för att se de riktiga mästerverken får man söka sig till deras hemsida.

Sådärja, då ska väl jag börja varva ner lite för kvällen då.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, coola t-shirts!

2007-09-21 @ 22:51:18
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: kass

Bloggen är jättenajs nu ju! (som vanligt :) (och så en smiley på det) jag älskar alla items du har radat upp och jag tycker att det lät väldigt kul, om än tragiskt, att din mor har större inblick i hur Lovas tånaglar ser ut :) oj...fötter....gahhhhh......ö

2007-09-21 @ 23:24:08
URL: http://second.blogg.se
Postat av: a.k

sandra: ja men visst är de :D
kassipassi:
hahha, jag vet. det är tragiskt men, jag tar ju allt med en nypa salt och dansar vidare.
PUSS

2007-09-22 @ 00:03:23
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0