Rise up rise up rise up...

image402

Av någon konstig anledning har den här helgen varit riktigt fullspäckad.
Igår var jag som sagt först med mamma på stan och sen åkte jag och fikade med Madde, Lisa och Clara på kära Kofí. Jag älskar att vara på Kofí, det känns som hemma.
Sen åkte jag med Clara hem och försökte kolla på hennes älskade "Spice Girls, the movie" men somnade bara.
Vi gav upp och gick och la oss.

På morgonen segade vi och såg klart filmen, vilket resulterade i att jag fick skitbråttom hem för att hämta hunden.
Jag skulle nämligen hämta honom och sen promenera hem till mormor.

Jag kom hem ungefär 12.15, och skulle vara hos mormor 12.30. Enda problemet att det en fin dag tar ungefär 30min att gå till henne. Pity.
image403
Tillslut kom iallafall jag och älskade Lipton fram till mormor, jag svettades friskt.
Det var varmt, kvavt men trevligt.
Vi pratade i flera timmar och sen följde mormor mig till Nockeby Torg.

Sen dess har jag bara varit hemma och gått in mina nya jeans. Känns smart att göra det när man är som mest ur form, då lär de bli rejält uttöjda. Tyvär känns det som om min stackars lever och stor del av tarmsystemet tar skada av det ständiga trycket och den nedsatta blodgenomströmmningen.
Men det är sånt man får genomlida.

Pappa är kär i sin kamera, och bestämde sig för att ta mitt legfoto här hemma.
Det kändes inge bra och jag såg ytterst deprimerad ut på fotona.
Inte bra inte bra. Pappa sa att vi försöker imorgon igen.
JIppe, eller?
image405

På tisdag har skolan inspark, jag ska dit. Med Clara.
Vi ska till Lisa först. Det ska bli mycket trevligt.
Synd att jag inte köpte biljett till Sanna. Det hade varit som sylten på grädden på moset.

PUSS!



Hörde någon som snarkade. Kollade ut i vardagsrummet.
image406

Åh min pojke, så söt så man smälter!

PUSSINUSS!

Kommentarer
Postat av: Clara

hur tänkte du när du stavade mitt namn med k?
du, var det ett misstag att lägga upp bilden på min blogg? jag tyckte den var ganska fin.
gillade det där med sylten. det lät bra.

2007-09-02 @ 21:06:07
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: kassandra

jag läste i ett av dina gamla inlägg att freddan888 undrade vem lilla f var. det var kul. fan vad läskigt att det åskar och jag är ensam hemma!

2007-09-04 @ 14:45:29
URL: http://second.blogg.se
Postat av: Fredrik

Haha hunden ser ju ut att ha det skönt =)

2007-09-04 @ 15:27:18
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: harry potta

bertis :) ska vi gå på boston?

2007-09-05 @ 17:37:44
Postat av: a.k

kassi: Haha, ja jag vet. Jag förstod ju att det inte var självklart. men för svårt att förklara. haha
freddan: självklart, hunden njuter fullt ut.
harry potta:
Vem är du/ är du inte lite sent ute?
PUSS

2007-09-05 @ 18:03:20
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0