press delete

Sitter och latar mig. Känner mig faktiskt rätt optimistiskt inställd till nästa vecka.
Jag har kemiprov nästa måndag, alltså om snart en vecka och jag började plugga igår.
Jag borde få Nobels plugg och planeringspris.

Jag känner verkligen att skolan kan gå bra.. om jag anstränger mig.
Det jobbiga är självaste grejen med att vara där. Jag skulle få kanske 3-4 MVG'n till om man fick plugga hemifrån.
Det vet jag, jag är en sån människa. Jag tar faktiskt itu med såna saker, men jag måste få sova ut på morgonen, jag måste kunna ta en thépaus och sträcka på benen. Framförallt pluggar jag bäst när jag är i en lugn miljö som jag är helt bekväm i. Det är jag faktiskt inte i skolan med 24 andra människor runtomkring mig.

Förutom jobbig skola i veckan ska jag väl inte göra så mycket mer.
Imorgon ska jag vakta barn och det känns helt värdelöst om jag ska vara ärlig.
Jag gillar verkligen barnen och familjen, men att vara hemifrån och komma hem sent 2ggr i veckan suger ärligt talat.
Men men, jag får planera bra, och plugga ordentligt.
Problemet är mina föräldrar, de hatar när jag inte är hemma till middagen, de hatar verkligen när jag måste göra saker efter skolan. Men jag får prata med dem.. det får jag.

Hm, vill verkligen ha nya finkläder. Något lite roligare än mina vanliga klänningar med fickor eller puffärm- känns så jävla uttjatat nu.

De här små kombinationerna plockade jag ihop:
image503

OCH
image504
TILLSIST
image505

Ganska nice va? Ja jag trodde väl det.
Den första känns ju jätteuppklädd, men det tycker jag att man ska vara när man går bort på middag eller liknande. Svenskar är så himla rädda för att vara "överklädda", men man ska bara känna sig snyggast i rummet om man råkar ha cocktailklänning när andra har jeans.

Den andra är ju lite somrig nu, men äsch, det funkar en vecka till haha, iallafall inomhus.
Den sista är ju, hur ska jag säga...svart. Kan kännas dystert men jag tyckte att med de olika materialen och många blanka material plus en jäkligt snygg bränna så blir det ju bara festligt.
Va tycks?

NU ska jag kolla lite på Girls of the Playboy Mansion och sen hm.. bada kanske?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Clara

Mitten- jatack.
ja det är mycket kortare än ditt. det är läskigt kort. aaahh

2007-09-30 @ 22:21:32
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: lisa

alla var jättefina! favoriten var nr 2. var kommer väskan ifrån?

2007-09-30 @ 22:52:34
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: malin

den sista var superfin, men nr. 2 var helt klart läckrast!

2007-09-30 @ 22:55:09
URL: http://karikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0