it's in my DNA

Jag har ont i magen och kan inte sova - det är den vanliga slängen av insomnia som driver mig till vansinne.
Jag har en jättebra berättelse i huvudet, som lätt kunde bli både bestseller book och stor hollywoodproduction film.
Därför tänkte jag ta i tu med att installera Word m.m, vilket jag inte gjort sen jag ominstallerade allting på min dator.
Men inte då! Jag har alla skivor, allt som behövs men, jag har inte produktkoden. FUCK!
För att komma runt tänker jag " jag installerar den nyinköpta Office som vi har.. det som är till för Vista.
Men då måste man ha ngt jävla Service pack 2 och när jag försöker installera det gå rinte det och allt far åt helvete!

Så.. så var det med den historien, om jag inte tvingar mig själv att skriva den i Wordpad såklart - men det känns så oglamouröst.

Så nu sitter jag här och tänker på min mor, bästa journalisten du någonsin kommer hitta.
Tänk, när hon började var det skrivmaskin - snacka om oglammigt.
Men men, imorgon är en jättelång hektisk dag och om jag nu inte kan sova.. ja, då kommer det bli ännu värre.

Schema:
8.20 Skola
15.00 Skola slut
15.30 Hämta Hampus och Lina från dagis
19.?? Åka från Vällingby till skolan
19.45 (?) Ha "föräldramöte" utan mina föräldrar
21.någonting. Komma hem, göra läxor, sova.

Va? Tycker vi att det där låter trevligt eller? Hm, tillägg är att jag har skolfoto mitt på dagen och alltså inte kan se ut hur som helst.
Tror att det får bli:
Jeans, vitt linne, skjortan från Gina (har av ngn anledning blivit kär i den) rött nagellack, siden rosetthårspännet och mina silverskor. Hm, ja det ska nog funka. Och försöka ha med mig strumpor och en tjocktröja till när jag ska passa barnen. Man vet aldrig hur kallt det blir.

Hoppas jag slipper magont imorgon.
(Fy vad jag klagar, och svamlar)
NU ska jag skriva inlendningen i Wordpad, lyssna på Britney Spears "Walk on by" och försöka sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: käs

Hoppas din innelsehållsrika dag blev bra/går bra

2007-09-17 @ 17:40:11
URL: http://second.blogg.se
Postat av: Sara

aaa... håller med "käs"

2007-09-17 @ 19:11:10
URL: http://slope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0