i'm missing you (acapella by backstreet boys) haha

Ja, sådär ja. Då har några dagar gått och inte så mycket har egentligen hänt.
Jag har fortfarande inte träffat Sanna, vilket jag sörjer ytterst gravt. Dock har jag en dejt med Emmen på söndag eftermiddag som jag längtar såååå till.

Skolan har varit som den alltid är - jättejobbig.
Men man måste jobba på, annars får man IG :D haha..
image407image408
image409image410
En vanlig dag i skolan helt enkelt. Madde cp;ar, Clara vill jobba, klassen kämpar i klassrummet och jag är hyperaktiv.

Efter den lärorika och extreemt långsamma engelskalektionen åkte jag och Clara (som hon redan redogjort) till stan och sen åkte vi till Olésten. Kändes mycket bra att vara hemma i mina trakter.
Ibland önskar jag verkligen att jag hade fler vänner i Bromma. Just nu är det ju bara Sanna, och Jojan såklart men hon räknas inte för hon är min granne.

image411
Fika fika fika - Clara spelade trumpet med min juice.

Sen är det enda jag har kvar att berätta om är Lisas födelsedag och Insparken.
Det var väl helt enkelt trevligt och så, men självaste insparken hade typ varit trevligare om det hade varit en middag eller någonting.. Men jag förstår att det är svårt att ordna för så många människor. Det var bara för tight på dansgolvet, tråkig musik och trist att inte alla kom in.

Vi var hos Lisa först, vilket var den trevligaste biten på kvällen och lilla Lisa har blivit 17 år :D
image412
image413
image414
image415

Eftersom jag glömde min kamera har jag snott de oblikatoriska men pinsamma facebookbilderna.
Fy skämms på mig.
Nu tänker jag kolla vad det finns att se på TV och sen promenad med Lipton ner till Video Heat.
Jag tänker godis, jag tänker TV-kväll, jag tänker ringa Sanna och Max.

Allt känns så bra. Tänk om det var lördag imorgon.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: k

snyft, jag vill gå i din skola! Jag vill inte ha tre jävla år kvar! jag vill byyta skola!
jag gör en grävlingarborihålorimarken och påpekar att glömde stavas med ett m
ps. jag är harry potta

2007-09-05 @ 19:09:51
URL: http://second.blogg.se
Postat av: a.k

hahhaha, jag har haft svårt med "glömde" och "kände" på sistonde.

2007-09-05 @ 21:15:38
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: Emmen

SÖNDAG KOMMER BLI BÄST <3

2007-09-05 @ 22:37:04
URL: http://lyckligtslut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0