Clothes off

Sitter hemma och degar, jätteskönt.

Efter middag med päronen åkte jag in och mötte Clara och Lisa i stan. Vi drog till 60's och fikade.
Vi hade jättemysigt, börjar bli lite av vår grej det där med kvällsfika.
Jag åkte hem ungefär kvart i 10 för att vara hemma till halv 11.. föräldrarna blev lyckliga över att ha mig hemma och eftersom jag har så mycket jag vil göra imorgon hade jag ingen lust att stanna längre.
Pratade med Sanna hela vägen hem och lite senare på kvällen också.
Nu sitter jag här i mina mjukisshorts och hoodien med gömd kommunistisk propaganda på och bara njuter.
Tror att jag ska göra en över-natten-inpackning av håret, manikyr och ansiktsmask innan jag går och lägger mig - medan jag kollar på "Girls of the Playboy Mansion". IQ-befriad lördagsavkoppling!

Var inne på Urbanoutfitters och de har fått in en massa snyggt till hösten. Jag funderar på att köpa ett par stövlar från Scorett, men hm, överväger något av Urbanskorna istället.

Älskar de första för att de bryter av mot den så populära "jag har köpt mina stövlar på en alternativ second-handshop" och de andra för den lite indian-patchwork stilen.
Hard choice.

image455
JA! va fin!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: K

jag måste säga att jag gillar indian patchworkstilen också!

2007-09-16 @ 10:08:06
Postat av: Clara

åh, vad mysigt det där lät.
Och stövlarna var fina. Jag giller båda. Fast mest de första.
Duu, alva.. Jag och Lisa har pratat om det här med kickoffen. och kommit på att vi typ inte hinner det. vi har ju matteprov veckan efter och vi missar vår sista mattelektion innan provet. och så missar vi ju msu-fotot (lisa är också med på det). så det måste vi fundera lite på.

2007-09-16 @ 10:45:11
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0