Vilken dag hörrni

Ja, jag vaknade förkyld i morse med, jag har varit riktigt sjuk nu senaste dagarna. Det är därför bloggen inte riktigt gått på högvarv.
Idag fick bli en mysdag, eftersom mamma och pappa tog med sig Lipton ut på Färingsö så fick jag tid att ta det lugnt och mysa för mig själv.
Jag bäddade ner mig i soffan med nybakta lussebullar och kanelkryddad varm choklad och strecksåg de första 3 Harry Potter-filmerna.
Jag kan inte uttrycka nog hur mycket jag älskar dem. Både filmerna och böckerna. De har båda sin egen charm!

Det går inte heller att förneka att jag tycker Daniel Radcliffe ÄR en av de snyggaste, gulligaste i värdlen. Men det är egentligen pinsamt att tycka så vi låtsas som om jag aldrig har sagt det.

Vad som dock inte är så pinsamt är att Emma Watson är den absolut snyggaste ungdomsskådisen... eller kanske skådisen överhuvudtaget.
Förebild? Ja.
image627
image628
image629

Ja.. om jag fick välja vem som helst i världen som jag skulle få vara i ett dygn. Då skulle det vara henne.



Vill verkligen ha en ny garderob. Plus, det känns som om jag börjar bli för gammal för min gamla klädstil - om man nu kan kalla den udda samlingen plagg jag har för stil.

Skulle vilja ha något mer klassiskt och stilrent. Något som håller i 20, 30 år och mixa det med udda roliga detaljer och ärvda antikviteter.
image630
Jacka från Celine

mulberryklassikern bayswater
rolexklocka från kaplans auktioner (nyvärde på 128000kr)
och christian louboutinballerinas

Men nej. Detta kommer inte bli mitt nej. Men drömma kan man. Särskilt jag.
PUSS
image600

Kommentarer
Postat av: kassi

öuwh, hoppas att du mår bättre nu. jag förstår vad du menar om att den gamla stilen håller på att spricka (LV..hrmm) Är också sjuk och det känns inte kul kan jag säga, bajs jag måste gå till skolan idag i alla fall.. nu måste jag (försöka) plugga.. pusspusss!

2007-11-12 @ 09:29:47
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: malin

åh vad livet skulle vara roligare om man hade pengar!

2007-11-12 @ 16:43:24
URL: http://karikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0