Tisdag 6/11

image612
Såg precis avsnitt 7 av Filip Hammars och Fredrik Wikinssons program Boston Tea Party.
Det handlade om dåtid, famtid och rymden. F&f bjöd på videoklipp från sin barndom.
Jag höll på att börja gråta av glädje, de är så fina!


image613
Tänk om ni skulle börja följa min blogg, kommentera alla inlägg och nämna mig i era bloggar.
Då skulle jag kunna bli känd, jag skulle kunna börja tjäna pengar på min blogg och säga upp mig från barnvakteriet ( inte för att det är så hemskt men vad kan vara bättre än att tjäna på bloggning)
Det skulle vara tider det. Varför kan ni inte bjuda på det? Bara för att vara snälla?

Idag var faktiskt en väldigt jobbig, men ändå trevlig dag.
Morgonen gick åt helvete då jag vaknade med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig big time.
Det hade jag inte... men det kom jag på först när jag var vid Thorildsplan.
Första lektionen hade vi musikteoriprov, som gick skapligt och sen flöt dagen på som vanligt.
Dock använde jag mig av mina sista frånvarotimmar idag, så no more av sånt från och med nu.

Jag behöver nya kläder. T-shirts och toppar, ett par korta skinnstövlar utan klack och färga håret.
Skulle vilja ha lite snygga unisextröjor som finns på Urbanoutfitters... men det blir nog inget sånt.
Det blir nog H&M istället.

image614
Något i liknande stil hade jag tänkt mig, kanske lite mörkare?

Lite snygga tröjor till jeans skulle inte göra ont.


NU måste jag gå ut med hunden. Ont i magen och trött som jag är...
PUSS
image600




Kommentarer
Postat av: Clara

Jag kan lätt bjuda på det! Det behövs fler som jag.. då skulle du lätt bli känd.

2007-11-06 @ 20:40:07
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: läsare

okej, jag som läser din blogg varje dag kan väl lägga en kommentar då... en sak som jag tänkt på är att du lägger ofta upp bilder på snygga kläder men nämner aldrig vad de kommer ifrån. gör gärna det för många av kläderna är skitsnygga! annars en mycket braaao blogg! :)

2007-11-06 @ 22:32:39
Postat av: trognaste (mest trogna) läsaren

Mycket bra blogg :D

2007-11-06 @ 22:37:42
URL: http://uo.blogg.se
Postat av: Anonym

du skriver riktigt bra men ha lite merbilder typ dagens outfit

2007-11-07 @ 17:25:46
Postat av: k

oooof!, dagens outfit. varför inte?

puss på dig

2007-11-07 @ 17:56:40
URL: http://uo.blogg.se
Postat av: a.k

Clara: Ja, fler som du. Tänk va världen skulle vara vacker.

Läsare: Va trevligt att du kommenterade! Jag förstår va du menar, ska bättra mig på den punkten :D

Anonym: Tack! Mmm, outfit. Jag har väl funderat på det men.. nej min body håller inte för det :D

K: :D du tänker det samma som jag? LV

2007-11-07 @ 19:03:53
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0