sixtysix point eight

Nej nu får det vara slut på sena kvällar, sena morgnar och utebliven frukost.
Två morgnar i rad har jag nu vaknat kl 6 för att ställa om klockan till halv 7.
Problemet är att klockan inte ringer - nej, jag vaknar istället av att mamma ska ut med Lipton kl 8.

Idag missade jag tyskan, trots löften om närvaro till både lärare och kompisar. Men jag uteblev och gick istället direkt till gymnastiken där vi hade prov. Det gick väl sådär. Eller, nej ärligt talat gissade jag bara - helt vilt.

Dagen flöt på, fick tortillas till lunch (jag grymtade medan jag åt, så gott var det!) och sen matte.
Min mattelärare visade två små filmer, haha, från youtube. Ungdomligt va?
HAHA!

Efter lunchen och matten var det dags för det fruktade fysikprovet.
Jag tror faktiskt att det gick okej, för jag pluggade förbluffande 2 dagar innan.
Fikade mer Clara på FIX och sen åkte vi hem - så nu efter middagen ska jag plugga matte.
Jippie!


Välmenad komplimang - gav prestationsångest
Clara gav mig en jättestor komplimang idag då hon sa att hon tycker att jag skriver bra - självklart resulterar det i enorm skrivkramp för min del.
Men jag repar mig.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: KAAAAAAAAAAAAssi

Sure why not.. Men vad ska du göra resten av helgen då? Vad bra att fysiken kändes ok.
Känns som att det var längesen vi sågs haha

2007-11-29 @ 19:13:00
Postat av: Clara

fattar inte varför mårten stängde av mitt i I know alla about math.. det bästa kom ju sen! hahaha

2007-11-29 @ 21:38:14
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0