Requiem

Nej, nu har jag fått nog av Mozart och hans Requiem - Jag älskar det fast jag hatar det.
Hm, nej förlåt, det är vackert och sorgligt.
Men jag har övat för mycket och min hals gör ont. Jag är helt enkelt trött på stycket.
Tur att konserten är imorgon så vi blir av med eländet.
image651
Någon annan än jag som får kräkningar?

Är otroligt sugen på att åka till London... Hur är London runt nyår?
Känns inte som att det riktigt är bästa tiden för en resa dit, annars hade det varit perfekt för... det är ju inte så långt dit helt enkelt.
Då skulle jag shoppa låss på Harrods (köpa det där hundkopplet jag såg för 3 år sen)
och vara överlycklig.
Men jag skulle behöva en ny weekendbag till resan. Är helt inne på att köpa ny väska- trots bristen på pengar.
image652
Klassisk bag från Baron


1.vaxbehandlad bomull
2.rutig canvas.
3.brunt läder.
Alla tre från
Barbour
4.läder och vaxbehandlad bomull brån Baron
5.kabelstickad ull och svart läder från Tommy Hilfiger
6. brunt läder och nitar från Ted Baker
7. brunt läder och kedjor från Antik Batik

Fina va? Jag har speciellt fallit för den rutiga canvasväskan!

Verkligen dags att gå och lägga sig nu. Jag ska upp tidigt imorgon och räkna matte innan skolan.
Sen är det tyska, tyvärr kan jag inte vara med på jumpan pga min förkylning men jag få rväl hjälpa till.
Dagen kommer väl flyta på men jag kan inte föreställa mig hur trött jag kommer vara när den är över.

Btw. Alla som vill höra det omtalade Requiemet kan komma till Sofia kyrka kl 19.30
:D
PUSS! (nu kryper jag till kojs med Harry)
image648

Kommentarer
Postat av: Sandra

snygga väskor :)
svar: men heroes går på fyran!

2007-11-14 @ 23:06:16
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: kössi

köpa lås på harrods? :o
mår piss jag också.. pussokram

2007-11-15 @ 16:47:50
URL: http://kaessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0