Lite smartare och med samvetet i behåll.

Jag drömde även i natt en dröm där jag skällde ut och bitchade mig mot en tjej i klassen som kommenterade att jag inte alltid är i skolan och därför hävdade att det skulle gå dåligt för mig i livet.
Jag hävdade motsatesen (och skulle även i vakna livet göra det).

Men jag mådde lite dåligt över min dryga attityd och tänkte. Nu skänker vi pengar!
Sagt som gjort. Prostatacanserfonden fick imorse 500 spänn påök i budgeten.
image702
Gör det du med. Det känns otroligt bra.
Jag har köpt mitt samvete rent... borde jag bli katolik nu?

Jag var inne på en sida där man kan lära sig lite ekonomi - självstudier typ.
Fan, jag visste ju att jag hade fallenhet för samämnena - jag satt hela kvällen och läste om moms och regler för bokföring istället för att plugga matte och fysik.

image703
Och kolla - på testet i slutet hade jag alla rätt! :D

Men nu måste jag till skolan. Fan, men men, jag har ingen tyska idag iaf!
PUSS!
image692

Kommentarer
Postat av: kassandra

härligt sätt att fördriva tiden på ;)

2007-11-27 @ 14:24:04
Postat av: Paula

hej, alltså jag går neu (inriktning företagsekonomi) haha vilken sida var det du var inne på? jag kan nog behöva den.. :P

2007-11-27 @ 19:56:40
URL: http://paulabli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0